bilbingo

Som rubriken lyder så va vi på bilbingo idag och kom precis hem.
Jag , kusin , Frida , faster och Katta va ner till karlholm med hoppet att komma hem med mätt plånbok men den är lika hungrig som innan!
Surt när man verkligen vill, de va väl kul när man va nära på att vinna men då tutar nån jävel bakom eller framför !
-
Ridpasset idag blev som igår, ute i skogen!
Flyttade henne för skänkeln ,öppna och sluta osv.
Imogon ska jag ta ett pass på banan, vila på lördagen sen ridas på söndag.
Åker hem till mamma i sandviken imorgon tills på söndag då, tar med mig datorn så jag har nått att göra haha!
-
Känner mig grymt trött :o Klockan är bara 22.10 och jag somnar snart vid tangenterna! ;)
Haha, så ska väl ta oh bädda ner mig ,blir tidig morgon imorn!
Hörs  / P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback