dålig update!

Men orkade inte haha, igår regnade HELA dagen så F fick vila igen =(
Åkte iaf upp för att pyssla om henne, borstade henne i boxen så hon skulle slippa stå på gången.

Oh de va väl tur att jag åkte upp, för hon hade haft upp sina liggsår!
Hon kan inte riktigt resa sig på rätt sett ;) fisfia!


Idag åkte jag upp vid halv 1 för att måla och städa lite i sadelkammaren, tog ganska så lång tid men de kommer bli så himla fint och frächt när de väl är klart!
Där jag och Frida har våra saker är nu färdigtmålat så jag och Frida tog tag i oh städade nästa vägg så de bara är att måla sen!


När vi väl fort bort allting så tog jag in F så hon fick äta lite innan vi skulle ut i skogen!
Red inte alls hårt, tog en liten spalltur dock så flyttade jag henne lite och böjde igenom henne, hon kändes finfin!

Galopperade på lite så hon skulle få springa av sig eftersom hon nu fick stå två dagar.
knögglig luva ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback