de eller de

DeniroTretorn - älskar mina tretorn dock är deniro galet snygga!
Dyra märkeskläder – Billiga som är minst lika bra – kvalité är pengar.
Ridhus – Paddock – Vet inte, skönt med ridhus på vintern.
Ponny – Stor häst
Rida med sadelRida barbacka - bekvämare med sadel, mysiga barbacka turer hör till!
iPhoneAndroid
Katt – Hund - måste jag välja så är de katt
Svart – Vitt
Scapa – JW-schabrakbåda mina favoriter, säger båda ;)
Shoppa till dig själv – Till hästen
Säkerhetsväst – Inte Säkerhetsväst
Tretorn – Pioneergillar båda, pioneer mer stilrent!
Räcke – Oxer
Överpigg häst
– Överlångsam häst
Blå outfit – Röd outfit
Blondin
Brunett
Slö & Lugn – Pigg & Het
Dator – Mobil
Pojkvän – Vänner
Svarta – Ljusblå tretorn – ljusblåa är de fulaste som finns! 
Lindor – Benskydd
GPA – JW-hjälm
Ridspö – Sporrar
Chaps – Ridstövlar
Vår – Höst
Ponnyakuten
- Ponnyakuten 2 - ponnyakuten 3!! ;)
Täcke – Inte täcke – självklart när de är behövligt!
Lektion – ”Rida själv” – roligare och rida när nån skriker på en! ;)
Uteritt – Dressyr - dressyr i skogen säger jag!
Uteritt – Hoppning
SkimmelSvart
Brun – Fux
Ung häst
Äldre häst - min sköna har några år på nacken beter sig som nått helt annat ibland!
Chockrosa – Orange outfit - inget stort fan av nån av färgerna , rosa dock snyggast
Fux eller Skimmel
/P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback