Floridel 12 augusti

Ridbanan 40 minuter
-
Red en längre sling till ridbanan idag, travade igång henne ute i skogen så jag skulle kunna rida ihop henne direkt på banan.
Nattis hade hopplektion där men jag fick rida där, tur de ;)
Men red henne i stortsett hela passet på 8an !
Snacka om att den övningen är bra.. hon lyssnade faktiskt bra för min vänstra skänkel idag. Fick dunka i en gång men de får man ta.
-
Fick henne lös i sidorna och då blir hon automatiskt lättare i munnen då hon är väldigt stark annars.
Hon fick en fin balans och va lyhörd. Precis som jag ville ha henne..
Galopperade såklart henne på raktspår också!
Travade av lite på banan så travade jag av henne i skogen på väg hem, och lyssnade även där bra! :D
Annars brukar hon bli mega stark på de tredelade.
-
Spolade av hennes ben med kallvatten idag då jag smöjde på liniment igår :)
/P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback