Floridel 13 augusti

Ridbanan 45 minuter

Idag red jag med Frida på banan. Började att rida som på lite mindre serpentinbågar (inte över hela ridbanan) och volter, slutade med att jag körde 8an lite också!
Hon kändes lite trög idag, iaf i början men hon blev bättre i galoppen då hon kommit igång ordentligt!
-
Körde lite galoppombyten som jag inte alls brukar göra, så kände att de va dags nu med ett pass med de!
När hon byter i bak hoppar hon "upp" väldigt mycket baken så jag nästintill flyger ut sadeln en stund.. Hon har så stort rörelsemönster men fick ner själv "hoppet" på slutet, sedan är hennes svagaste varv vänster precis som jag så där sprang hon mer iväg efter sjävla bytet med jag fick henne mer samlad efter ett tag.
-
Kände efter passet att jag verkligen fastnar i vänster, tror jag inte har själva orken att liksom vibrera i den handen som jag har med högern. Bara oh lösa! :)
vill tävla nuuuuu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback