Floridel 17 augusti (igår)

Blev en ensam tur i skogen , tog den längsta slingan i skogen också. Myyys!

Hon va lite slingrig i början och lite lat haha men efter man travat lite så kommer hon igång ;)
Bärplockare är de läskigaste som finns när dom står helt stilla i skogen......... Tur att de bara är här 1 gång om året.

Mot slutet så testade jag att fatta galopp och sakta av till skritt med bara sätet. Vilket hon lyssnar oerhört bra på!
Behövde bara ha fram höger/vänster höft när jag skulle fatta galopp och när jag sakta av liksom trök jag ner mig i sadel i bara nån sekund så saktade hon av hehe!
Blir nog nått liknande idag på banan och skogen.

Efter passet spolade jag av hela henne, grymt dammig i pälsen.. sånhär man inte får bort med bara bortsen -.-!
kylde ner hennes ben också, finfina tjejen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback