fullt upp hela dagen

Somsagt skolan började idag, klockan 2 va vi klara så jag och Sofie gick runt på stan och tror ni jag fick med mig nånting hem ?
- japp, klart de!
De blev vantar och en mysig sjal från Vera Moda! Jättefina verkligen.

När jag kom hem ungefär vid 4 så åkte jag och pappa till skutskär för att handla till middagen som bestod av TACOS!
åh de va grymt gott!
Efter de så moppade jag upp till min älskling!

Idag skulle hon få vila, så masserade henne. Pyssla om´na extra mycket!
Hon kändes fin i hela kroppen, dock en spänning bakom örat på vänster sida men den masserade jag bort någolunda iaf! Hon tuggade fint , älskar att höra de ljudet ! Då vet man verkligen att de tycker de är skönt :D

Hon va även enormt fin i alla fyra ben idag, skönt! Så idag satte jag endast på hennes back on track så smöjer jag in hennes ben imorgon. :)
Postat av: felzz

Haha, är det där Nova? :D

2011-08-21 @ 16:14:22
URL: http://ryttaremottoppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback