Globen 25-27 november ?

ja , de är frågan!
Förra året åkte vi dit med klassen , och nu är de ettornas tur
dock fick förra årets 2or följa med ner dit och varför ska vi då inte få ?!
-
Vi eller jag kommer prata med Molly som jag tror håller i de där om vi följer med så skolan står för biljetterna eller om vi måste stå för dom
För mig spelar de ingen roll jag vill bara ner dit med klassen och ha lika kul som förra året!
-
Men om vi ska dit är de dags att börja spara pengar!!!!!!!!!!!
Hur jag nu ska kunna de, är en riktig slösa ;)
-
Men sitter nu och tänker på vad jag skulle köpa där nere
Gaaaaaaaaaalet sugen på detta set, nått som måste finnas i min "samling" ;)
massa småköp kommer säkert komma, sånt som man igentligen inte behöver, som bootsen över.
/P
Postat av: Anonym

Kul att läsa att det är fler än jag som längtar till Globen!

2011-08-31 @ 11:11:13
URL: http://lilatiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback