gör som lina!

Såg att Lina hade gjort en utvärdering om tävlingsplatsen i helgen så gör som henne! ;)

Söderhamnsortens ryttarförening

Framridingen : Tyckte jag var bra, ridhus på 20x80

Framhoppningen : Va en aning rörig eftersom de va mycket folk på banan samtidigt, folk stod på spåret och kom från alla håll men de hör väl till ? ;) Sen så va de ont om funktionärer på plats för att höja/sänka!

Parkeringen : Va bra, inga skyltar vad jag såg men man fattade ju hur man skulle stå så :)

Stallarna : Jag var aldrig in där.

Tävlingsbanan : Tyckte jag var "normal" .Lagomt med plats , underlaget första dagen va något tungt och slirigt på samma gång men under andra dagen va det PERFEKT.

läktare : Fanns bredvid banan och var stor.

Cafiteria : Fanns också bredvid banan, köpte nån hamburgare där men kanske inte de bästa ? haha

Funktionärerna : Fanns på plats och var inte i vägen liksom.

Priserna : Fick somsagt inga......... haha men på tdb stod de prispengar till vinnare osv men tydligen fick de inge ge ut de -.- Sen är de väl de vanliga liksom, plankett och rosett.

Övrigt/sammanfattning :
Jag tycker de va värt att åka dit, hade vart kanon om de inte va den domaren som va. Sjukt seg och inte nog med de så hade hon väääääääääärldens irriterande röst och sa mitt efternamn fel hur man nu kan lyckas med de ? -.-


Betyg : 6 av 10
/P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback