har inte orkat

blogga på ett tag nu men skolan har gått bra! tandis var och kollade cassis tänder igår och antagligen hade vargtänderna stört henne så nu är dom putsväck! sen hade hon lite småsår, så de blir att rida på hackamore i tio dagar.

kom nyss hem från skolan så tänkte ta de lite lungt sen åka upp till bästacassi och mysa med henne och ta en tur. hade skolfoto idag haha kommer väl se cp ut som vanligt. men nu ska jag skärpa mig och blogga!
igår gick jag ut och gick med henne eftersom att tandis skulle komma lite senare. sen målade vi lite i sadelkammaren och det kommer bli så fint! sen tog ja en sväng ner och kolla på när paula och linnéa tränade. kommer antagligen följa med paula på tävlingen i helgen!

/frida


fina snutte favvo gogrisen min föralltid i mitt hjärta <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback