hehe, sorry!

Vart en skön vecka utan data i huvudtaget!
Både jag och Frida har vart såhär : Blogga ?!
- näe

Haha, men nu är vi igång.. såg att Frida redan gjort ett inlägg så jag hoppas vi är tillbaka!
Veckan har bestått av mycket träning och mycket regn!
-
De 3 dagarna hos Nina va super! Markarbete på mornarna och hoppning på kvällarna!
Alla träningar gick super, kanske vart lite knas ibland till nått hinder eller att hon inte riktigt ville flytta sig för min vänstra skänkel men de är ba oh glömma och se vidare! :D
-
De där dagarna behövdes verkligen, känns bra att komma igång oh träna igen!
Tränade i Tisdags också, då vart de massa bom hinder bom, stuts, vinklar och en trekombination!
Alltid lika kul med Ninas mer "utmanande" övningar! :D
-
Har tyvärr inga bilder som vanligt, vet skittråkigt men min mobil lagas NU har vi fått veta så den är väl hemma om 2 veckor eller nått, klarar ni er ? ;)
Jag gör nog inte de! :(

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback