hehe tycker inte om rubriker

tjaaaaaaaaaaaaaaa, red i skogen igår och banan idag gick bra båda. hon har dock gått finare än vad hon gjorde idag. har jag nå mer att berätta, ja kanske att skolan börjar på torsdag, kul men ändå inte.
börjar ju på gymnsaiet nu och ska gå handels på borgis med special idrott, självklart har jag valt ridning ;) i vanliga fall brukar man få rida på ärk, men jag kommer att träna för min tränare nina göransson istället. då jag tycker hon är mycket bättre!
har varit och hälsa på favvo ganska många gånger och han ser ut att ha de bra snutten min, saknar han!
jag är ganska dålig på att komma på intressanta inlägg, har nån nått tips på vad man kan skriva om osv?!



fin fina cassi
Postat av: hoho

typ, utrustning, vad du tycker om vissa saker tillexempel ridstilar osv , vad du vill ha för saker och vad du INTE vill ha osv :D

Bra blogg!

2011-08-16 @ 13:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback