hemma en stund

Japp, som rubriken lyder är jag hemma nu en stund för att packa och äta lite!
Pappa har vart upp till husvagnen med täcke och kudde så slipper åka med de på moppen iaf ;)
-
Flora vart iaf jättefin i fötterna, hennes fötter ha vuxit jättebra nu på sista tiden tycker jag!
Jag kanske inte sagt men jag har bytt hovslagare , och jag är så himla glad att jag bytt
Ska jag vara helt ärlig tycker jag inte ens om min förra hovslagare, av massa olika anledningar!
Nya , Filip som han heter är mycket bättre!
Trevligare, skor bättre och snabbare sen är han billigare för ett bättre jobb!
Vi sparar 400 kr på att byta, vi får köpa skor själva men de kostar 100 kr så de kan man leva med!
-
Nu måste jag packa, datan hänger med upp så oroa er inte ;)
Postat av: PONNYSKRUTTARNA - Sandra

fin blogg, vill du följa varandra via bloglovin? :)

2011-08-05 @ 22:02:13
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback