hittills

idag har jag hunnit med att slappa, varit och hämtat ut busskortet till skolan imorgon. sen ska jag upp till stallet skritta eller ut och gå med cassi har inte bestämmt mig, sen ska mamma och jag borsta prima och hennes föl korven som jag kallar han, ett riktigt charmtroll! sen blir de väl lite fix när ja kommer hem :) är inte så duktig på att uppdatera, men somsagt jag gör det när jag har lust.
kommer inte känna någon i min klass, lite nervöst samtidigt som de ska bli kul att lära känna lite nya kompisar!

förresten tandis kommer till cassi på tisdag nästa vecka.
sen ska hon få massage av sussan onsdag den 31 också!

/frida
Postat av: josefine

fin blogg ni har!:)

2011-08-17 @ 22:13:40
URL: http://ponnybusarna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback