idag

kan inte säga nå mer än att hon va klockren hela dagen!
Hon hoppade super genom hela banan, trots de fick vi med oss 4 fel från varje klass och de va mina fel!
-
I 1 meter så vart hon något lång i en kombination så hon rev hindret ut, och de va i omhoppningen men vi fick en bra tid på 59 sek! låter väldigt långt men den som vann hade typ 63 sek så ;) Hamnade slutligen på 10 plats dock endast 7 placerade
-
I 110 cm så hoppade hon kanon, hela tiden!
Hon ville verkligen över  härlig känsla liksom, men jag var så enormt trött för jag inte käkat nått under hela dagen så jag slappnade av för mycket och hon stoppade på fyran i grunden, men när jag tog om de hoppade hon resten finfint!
-
Båda felen var såklart mitt fel som sagt och bara massa småmissar också, dom man blir mest irriterad på men jag fokuserar vidare!
De va trots allt min andra 110 cm lokalt!
-
Erica , floras förra ägare, kom och kollade eftersom hon bor typ granne med klubben ;)
Så härligt att se henne igen och prata lite, och tillslut kom vi fram till att jag ska skita i 1 meter imorgon och hoppa 110 cm 2 ggr!
-
Sen efter tävlingen ska vi åka hem till Erica för att hälsa på hennes andra häst Tolle om jag minns rätt ;) Fika kankse vi gör också, vi för se =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback