"ledig"

Idag var vi lediga, eller lediga kanske vi inte är eftersom vi har en uppgift som måste göras idag så skola hemma..
Har nyss ätit så ska väl ta oh åka upp till min lilla flicka

Idag ska vi trimma lite dressyr på banan, juste igår red vi i skogen och korkad som jag är tar jag oh rider ut på ett vanligt bett och hon va mega stark och pigg..
Aja hon lyssnar iaf min fina!

Ses ikväll tror jag iaf, Frida kanske bloggar snart ;)


Hon passar så fiiiiiiiiiint i detta set, blir de nästa tävling den 10/9 också hih!
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

SV: Nej har inte fått nå svar alls. :-/ Men det jag kommit fram till är att dom INTE kommer bli förbjudna, utan det är en regel som funnits länge ang. klackhöjden, och de är delvis varför dom gjort om tretorn-stövlarna. Så har jag fattat det.

2011-09-01 @ 15:28:47
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback