nyvaken

Nyss vaknat, skulle egentligen försöka gå upp typ halv 9 åtminstonde men de gick inte!
Idag är de träning , klockan 18 så vad ska man göra innan ?

Städa rummet måste jag göra, men har verkligen ingen lust.
Frida som Katta i stallet har beställt en boxskylt på Skyltmax.se och jag ska också göra en men fattar inte mycket av den sidan.
Har dock gjort en skylt nu men de står bara att texten är för stor för skylten osv -.-
Katta kan säkert hjälpa mig sen, inte de viktigaste just nu dock kul att ha..
Så här ser den som jag gjorde ut :
Postat av: Johanna Torudd

sv; köpte dom i en affär i Kalmar, vet tyvärr inte om de har kvar dom fortfarande, var ett tag sedan :)

2011-08-16 @ 11:33:19
URL: http://torudd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback