övningen igår

Inlägget igår om träningen sög!
Så gör ett nytt idag med bild =)
-
Vi började att värma upp såklart, F lyssnade bra dock fick jag säga åt henne några ggr men sedan lyssnade hon superduper! När Linnéa va klar med sin uppvärmning så gick vi vidare till bommar.
De låg på en volt, eller med som ett ägg , travade in över bommarna, flyttade och stälde efter sen på 2 bommar till och galopp efter de.
Gjorde den ungefär 2-3 ggr sen så fick jag vila!
-
Vi gjorde såklart detta i andra varvet också, sedan upp med bommarna till hinder och stuts.
Flora gjorde de jättebra!
-
När de väl va klart, så hoppade vi denna bana ;
Som ni ser så hindret i mitten står rakt, vi hoppade de snett när vi kom snett igenom!
Har då aldrig hoppat snett förr med mening, ska va om man kankse kommer fel eller nått haha
Hoppade kanske på 80-90 bara , mer markarbete idag.
Övingen gick ut på att hålla ett jämt tempo och rytm och jag satte den, Nina tyckte hon hade ett bra och jämt steg vilket min underbara har!
/P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback