tävling imorgon!

Nu är allt packat och klart, känns så skönt att tävlingarna är här nu!
Så sjuuuuukt taggad!
-
Red idag på banan, körde inget hårt utan bara kände igenom henne inför imorgon då
Eftersom hon är enormt brunstig visste jag inte riktigt hur hon skulle vara
Men hon skötte sig utmärkt som förväntat då hon inte förändrats tidigare under brunst
-
Hon var oerhört lyhörd för skänklarna och något lättare i munnen än vad hon brukar vara samt piggeliiiiiiiiiin! ;D
Efteråt duschade jag henne, hela henne !
Gjorde ren hennes svans som ni kankse förstår var något nerpissad haha ;)
-
Nu är hon nattad och klar inför imorgon, kommer nog uppdatera påvägen hem om hur de gått lite kort =)
Men nu måste jag sova så jag orkar upp imorgon , klockan 6 ska jag va i stallet ;)
/P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback