vänner, friends you name it

Kollar på vänner, som alltid!
Älskar de verkligen , ångrar inte att jag slösade närmare 900 kr på boxern! ;)
-
Hemma hos mamma har jag bara suttit, snackat lite skit med mamma osv!
Sitter också oh funderar på vad jag ska önska mig i present, visst de är 2 månader kvar men folk frågar ju;)
Skulle vara kul med en systemkamera, de är de enda jag kan komma på eftersom jag antagligen kommer få körkort i present.
-
Presentkort kommert jag få garanterat, hööks ryttarstugan osv!
En ny höst/vår/lätt vinter jacka skulle inte sitta fel, va in på horsetack för ett tag sen så provade jag denna!
Frida har lika, dock utan bomber nere på jackan!
Härmas lite men den va skön och eftersom jag fryser som en jude på vintern kommer jag säkert kunna ha den OCH min vinterjacka!
Skönt att ha nå lite lättare när man rider eftersom min vinterjacka är i dun och ganska stor ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback