vilken ?!

Funderar på ett par nya skydd till tävling osv då mina börjar ge med sig hehe!
Jag gillar verkligen dessa Eskradon , bakskydden har jag redan men blir ett par nya om jag köper framskydden
1299 kr
eller Verdus Carbon som typ varenda kotte har ?!
gillar framskydden starkt när de är helbruna, men jag är fortfarande lite skeptisk när de gäller bakskydden -.-
För jag har ju ett par liknande (dock sämre kvalité) som Flora får som skavstår.. hennes päls blir liksom "uppriven" eller vad man ska säga. Men de kankse bara är för att de är dåligkvalite ? eller förstora ?
Dessa blir 2749 kr , värt ?
Nån som har som har lust att kommentera om de verkligen är värda de .. vilken storlek har du ?
-
Jag har på alla andra mina skydd st L men ett par M som sitter lika bra som L
/P
Postat av: Lina

Du kan alltid köpa young jump bakskydd, det är många som rider med dom på äldre hästar. Dom fungerar lika som eskadron skydden på bilden, men är snyggare. ;) Min häst har M ifram och L ibak på sina veredus :)

2011-08-11 @ 23:11:26
URL: http://linawalllin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har sånna och det enda som jag tycker är bra med dom är att dom är snygga och att dom formar sig bra! kanske inte värt pengarna...men jag tycker som är sjukt snygga! Blir ganska lätt repor i dom också..

2011-08-12 @ 15:04:26
Postat av: Elin grängfors

Jag som skrev kommentaren ovanför hihi

2011-08-12 @ 15:05:46
URL: http://elingrangfors.blogg.se/
Postat av: jennie pm

du borde ju ha whitaker-skydden med engelska flaggan för att matcha ditt schabrak ;-) jag behöver oxå nya benskydd.... dom nya eskadron-skydden, "air-easy", hur funkar den knäppningen? Nån som vet? dom är snygga iaf....vill inte ha med kardborre! annars gillar jag veredus.....

2011-08-19 @ 16:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback