ändrade planer

Var ner och hjälpte till att bygga fram banan som de skulle hoppa senare, och vart så otroligt sugen på att vara med!
Skulle ändå hoppa efter så kände att jag ändå kunde vara med och hoppa en lägre klass för skojs skull liksom.
Så de blev en 90 cm, med 4 fel i grunden.. hade inte fått upp galoppen och jag red väl inte på som annars då de kändes enormt lågt!
-
Hon hoppade annars klokrent som vanligt! ;)
Men trots de 4 felen vann vi, hehe
Nöjd med henne idag, lite loj innan start men hon skärper till sig bra när de väl gäller!
-
Jossan och Kristin kom och kollade idag , härligt att se brudarna igen!
De tog även med sig en kamera så de kommer komma bilder sen när Jossan skickat de! :D
Kul med lite bilder, då jag bara har massa gamla eftersom vi inte har nån som funkar -.-
-
Ni läsare får stå ut med de ett tag till, saknar verkligen min mobil!!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback