då kör VI igen!

Japp, då va jag tillbaka och denna gång med en kompis!
Om ni undrar så har jag inte hunnit gjort en header en, kommer nog en "tillfällig" imorgon
Slutade blogga för ett halvår sedan nu, men kände att de kanske skulle bli kul nu, sen att man har nån att skriva med blir bara roligare oh man behöver inte göra inlägg som en galning!
Det har hänt en hel del sen jag slutade blogga.. Först och främst känner vi varandra bättre än någonsin. Flora har hunnit fyllt hela 16 år och vi har debuterat 110cm!
Blivit placerad 2 ggr i 1meter (vilket jag är ganska stolt över då de här är första hästen osv)
Flora har fått ny boxkompis , Frida´s nya! ( som jag hoppas hon kommer berätta om ;) )
Vi hörs mer imorgon / P
1 maj på hemmaklubben ÄRK , 12 placering.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback