dagen

har varit bra, hämtade ut mitt träns som hade kommit, älskar de redan! sen åkte jag till stallet smörjade in de med läderbalsam och sen åkte jag och paula ner till ridbanan för att bygga banan, var många nya lite läskigare hinder. kom ner och red fram direkt, lät henne gå på lite, red i genom henne lite igår så vart inge mycket sånt. hoppade fram och hon var klockren. hon hoppade allt super förutom 3an för då hade dom ställt upp grinden och den var inte där när vi hoppade fram så då blev hon väl lite förvånad. vill inte dra på henne sporren så skit mycket heller när jag inte känner henne så skit bra, men hon hade hoppat om jag hade gjort de menmen. utan vände om på de då hoppade hon finfint, hon hade nog vela sett de. sen va banan så att vi kom på samma hinder som hon stannade på fast åt andra hållet och då hoppade hon de super! sen vart hon lite lång till 7an så då petade hon den men är super nöjd ändå! tycker ändå att vi har lärt känna varandra väldigt fort, de går verkligen jätte bra att rida henne. hon var lugn och fin på banan när vi red fram tittade ingenting på hindrerna utan mer på alla andra hästar. men hon var väldigt lugn och de är bra!


jag har ingaaa bilder, så får bli retur, men blev några knäppta idag så dom kommer väl snart.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback