dagen har bestått av att

rida cassi i skogen med favvo och lollo och åkte hem i två timmar och tog de lite lungt sen upp till stallet igen för att åka in på trav med hitten och alla andra, super kul tycker jag!
nu fick ni reda på de, men tänkte skriva lite om vad jag hade tänkt köpa för shabrak då jag inte har så många som passar när jag har haft ponny storlek innan.



LAMICELL MIRAGE
Jag har beställt detta schabrak som antagligen kommer imorgon eller nästa dag. tycker om den utåtstickande färgen och passformen ser ut att va bra. Har beställt de från tophorse.se

Är även lite sugen på exakt samma schabrak fast i en annan färg, grönt och blått är ju mina favorit färger! Beställer nog de här när jag har fått mer pengar :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback