dagen

har bestått av att käka i öregrund med mamma och pappa, sen åkte vi ner till stugan en stund jag badade och låg i hamocken och chillade. sen åkte vi hem, åkte upp till stallet direkt och red med paula och linnea på ängen. cassi var finfin, red igenom henne lite osv. supernöjd med henne! favvo fick vila idag ska rida han imorgon.

.
på måndag - onsdag har nina ridläger som både jag, paula och linnea ska va med på! ska bli superkul, har varit med på hennes ridläger ändå sen hon började ha dom. och började träna för henne när jag gick i 6an och jag minns rätt. ninas träningar är bäst, hon kör mycket bommar och markarbete så att de sitter innan man kommer till hoppningen. bättre tränare får man leta efter helt enkelt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback