Floridel 30 juli

Skogen - 40 minuter
-
Idag blev de som sagt en uteritt, på pehlamet, och hon är såååå underbar på de hehe!
Så passade på att jobba henne lite när hon ändå va så fin. Flyttade henne för skänkeln i traven och i galoppen blev de öppna och sluta!
-
Lite roligare oh köra dressyr i skogen! Snacka om att hon förändras på de, hon blir som en ängel! Hon är visserligen redan de men ni förstår ;)
Inte ett dugg stark! :D
-
Imorgon vet jag faktiskt inte vart jag ska rida, kommer de närmsta dagarna träna ganska hårt och två ggr om dagen så de blir nog en tur i skogen igen!
-
Knäppte kort med pappas mobil men nu fattar jag inte hur jag ska få in de på datan för de syns inte att den är ansluten osv!
litet hinder hehehehe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback