hem ljuva hem

Så jäkla skönt att vara hemma igen!
Direkt när jag kom hem , käkade dock innan men åkte fort upp till stallet. Hon såg faktiskt glad ut när jag kom!
-
Red med Frida och Favvo på en pigg Flora, tog en lång runda med mycket skitsnack!
Vädret var perfekt, och de tyckte nog alla bromsar också! De va enormt mycket, trotts man slog ihjäl dom kom de ba fler.
-
Blev ett sent inlägg men imorgonen kommer de mer , för kommer ändå inte ha nått annat för mig ;)
/P
Postat av: Caroline

SV vad exakt är det du är ute efter?Så jag vet vad jag ska ge pris på

2011-07-27 @ 00:37:45
URL: http://internationalshowjumping.se
Postat av: STALLKOMPISAAR

Just nu så har vi frågestund hos oss på stallkompisaar, kolla in & ställ några frågor.. den som ställer mest vinner en fet länkning i ett inlägg!



Vi kommer fortsätta blogga då vi fått mera än 30 frågor, kom igen nu!

2011-07-27 @ 06:47:02
URL: http://stallkompisaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback