inge mer idag

Sista inlägget nu, och statistiken ligger lågt!
Förstår de eftersom vi inte bloggat så mycket men ska försöka, nått ni vill veta ?!
-
Precis fått över alla bilder från pappas mobil till MIN mobil så de ska in på datan sen kommer de sysnas här men vet ni vad ? De kommer hända imorgon, orkar inte nu!
-
Är grymt irriterad och vill bara sova, har inte en aning varför men allt göra mig sjukt sur, kanske för jag har lingonvecka! -,-
-
aja , där fick ni veta lite mer än vad ni kanske vela men de struntar jag i ;)
Hoppas alla läsare kommer tillbaka, saknar er!
Postat av: Malin

fina bilder & blogg !

Läs gärna min hästblogg så kanske vi kan följa varandra i bloglovin? :)

2011-08-02 @ 22:39:43
URL: http://malinjacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback