jobbigt med rubriker

kom nyss hem från sommarkväll med paula, hon åkte nyss hem. var i stallet innan och red favvo i skogen så han får börja komma igång lite nu igen. sen red ja cassi med linnea på banan. det stod hinder framme så vi små skuttade på några hinder som va ca 60 cm. kom först på tre galopp bommar, sen på ett titt hinder som hon tittade på första gången, men tog i lite med skänkeln och visade att de var fel sen kom jag på de igen med mer skänkel då hoppade hon. sedan på en tre räckes kombination. ska börja rida henne på sporrar dom dagar jag rider lite hårdare, kommer lättare åt henne då som tex. när jag hoppade titt hindret första gången skulle de va bra, men sen när hon slappnade av mer gick hon som en ängel! sen fixade jag allt i stallet och stressade hem för att hinna med bussen till stan. det var min dag! / f

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback