måste vila fötterna

Har gått runt och shoppat loss idag på göteborg, vilket leder till riktigt ömma fötter!
Hittade lite kläder till mig, men de bästa är hästsakerna jag köpte på Myone!
-
Till mig blev de ;
Jeansväst - 199 kr
BH - 129 kr
Shorts - 49 kr
strumpor - 79 kr
-
Köpte allt på H&M!
-
Myone, först och främs måste jag säga att de va som att vara i en dröm!
Stortrivdes där inne, allt som va där va snyggt osv!
Önskar verkligen att den affären skulle kunna finnas lite närmare, närmast för oss blir stockholm men de är lätt värt att åka dit!
De fanns schabrak i mängder, REA på massa märkessaker!
Köpte ;
Då har jag ett schabrak som matchar mina JWluvor, så de inte blandas märken - 399 kr
Dock i BLÅ, mycket snyggare i blå och enormt billig - 279 kr
liniment - 99 kr
flugmedel - 83 kr
arnika - 129 kr

Gummisboots, svarta - 79 kr
köpte även en pump till linimentet men de orkar jag inte lägga upp en bild på ;)
/P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback