nyfikna?

cassifavvo


Som sagt då har jag också börjat blogga med paula! Jag har precis köpt en ny storhäst som jag har haft i 3 veckor, har även kvar ponnyn jag hade innan men jag har bara haft han på foder så kommer att lämna tillbaka honom om några veckor. Kommer bli jobbigt att lämna tillbaka honom då han är en riktig gogris, bättre ponny får man leta efter!
Storhästen jag har köpt heter Cassio Peia kalla Cassi är 8 år och har gått felfria 110 och har kapacitet för mer. Känns faktist redan riktigt bra så det kommer bli toppen! Hon är ett svenskt halvblod (e;Casa Grande u;Lettra Cette ue; Landlord) Hon är uppfödd i Hille faktiskt, sedan så köpte en kille från Bollnäs henne, och de va han ja köpte henne av. Är väldigt nöjd med henne!
Ponnyn som jag nämnde innan heter Favorit egentilgen Urks Favorit. Han kallas Favvo och är hela 20 år men ingenting som märks. Han är en maxad c-ponny och grov i kroppen. När han var yngre gick han upp till MSVB, men nu när han är äldre har jag tävlat honom upp till LB. Han är en riktigt klippa som jag har lärt mig något enormt på. Tog honom på foder för lite mer än två år sedan. Just nu har han en liten sommar vila. Men är på jakt efter en tjej/kille som skulle vilja ha en medryttarhäst till en början och sedan kunna ta honom på foder. Är någon seriöst intresserad så hör av er på 073-8080730. Nu ska jag städa mitt rum, ching!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback