Presentation - Floridel

Flora som hon kallas är född -95 och är stickelhårig fux med tre vita ben och bläs. Flora är ganska så social av sig, dock inte så gosig men hon är trotts allt ett sto. ETT FUXSTO. Flora är ganska kraftig men inte på de sättet att hon blir tung eller för stor för mig då hon är 1.72 cm mkh, långbent med enormt sött huvud. Hon har ett underbart teprament och hon kommer lära mig så mycket.
Vi köpte henne i September 2010 så jag har snart haft henne ett helt år! Vi har en så länge bara startat en lokal L:B men har startat fler 110 cm på hemma plan såndana här "träningstävlingar" och nu tycker jag att de sitter. Hon hoppar i alla lägen, väldigt snäll. Fast på ett sett behöver hon ändå ha hjälp. Hennes hoppteknik tycker jag är bra, hon hoppar mycket med ryggen och på så sett får hon en fin språngkurva.
Hon har även haft 2 föl, så hon är lite "mammig" av sig. Med åren funderar jag på att ta ett föl på henne.
-
De finns så mycket att berätta om henne, men skulle jag göra de blir de för långt och tråkigt att läsa hah!
Men nu vet ni nya läsare och gamla från min förra blogg lite mer om min häst!
/P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback