rubrik?

dagen började med att jag gick upp halv 8 och käkade frukost och åkte till stallet för att hoppträna. Tycker de redan går bra, Nina tyckte de hade blivit stor förändring på bara 3 gånger och de är kul att höra! Hoppade mycket bom hinder bom osv. hoppade 80 cm men vill ta de lungt såhär i början och lära känna varandra istället för att de ska bli fel. krånlgliga övningar som vanligt - men de är bara kul! :D Duschade av Cassi, hade på arnika på benen och masserde henne med arnika också, hon tyckte de va superskönt och började klia tillbaka på mig, fast de var inte så skönt när hon kliade mig. Ska även va med på en tränings tävling här på Västanå på torsdag, de var ju ett tag sen hon va på "tävlingsbanan" sist, så vill inte sätta nån press. Ska hoppa 70 cm då.
Har fått hem mitt blåa lamicell schabrak schabrak dessutom, super nöjd med de! Sen så bestämmde jag mig för JHL tränset, så de har jag skickat efter, kommer antagligen på fredag, blev en luva i samma färg som schabraket också. Favvo ska jag rida ikväll när Paula har kommit hem.

/f


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback