söndag och mot Göteborg

Vaknade ungefär halv 10 av en jävla mensvärk!!!!!!!
Frida sov här inatt så såfort hon åkte hem moppade jag upp till stallet för att umgås med Flora lite, kommer sakna henne nå enormt ;o
-
Borstade henne bara, så kom hem runt 12, duschat och packat klart så nu hamnade jag här ett tag!
Funderar på att ta med mig datan, få se hur de blir, annars kommer det bara bli tråkiga mobilinlägg.
-
Kommer flyga ner till Göteborg så jag är lite nervös, har aldrig flygit förut så de enda jag kommer få i mig idag är jordnötter och cola ;)
Postat av: caroline

SV tyglarna är rätt breda de är inte smala iaf. De är lika breda som mina HG tyglar. De är typ likA breda som Dyons breda.

ang din fråga på facebook så ja Dyon DC har lösa nosgrimmor och pannband man kan köpa från oss.

2011-07-26 @ 17:02:30
URL: http://internationalshowjumping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback