tjolahopp


rekommenderar denna om ni ska köpa ny pälsglans!


dagen började med att pappa väckte mig, fixade mig och åkte in till stan med mamma och pappa. hämtade ut anatomiska gg gjorden som ryttarstugan tagtit hem åt mig då jag provade ut min sadel där. hade tänkt att köpa lite mer saker men så varte inte för de jag ville ha hade precis tagit slut, så det får bli en annan gång. fick med mig en super bra pälsglans hem iaf, rekomenderar den verkligen! svansen blev inte plastig av den som den brukar bli utan mjuk. sen tog ut min lagade telefon och åt en macka på subway sen åkte vi direkt hem och jag bytte om och åkte till stallet. lollo red favvo idag, super kul tycker jag! gick fint de, sen så fixade jag lite, min kusin kom och tittade på cassi med hennes söta tvilligar som är 9 månader. skulle lätt kunna ta hem dom för att dom är så go! sen red jag med paula och linnea, och de gick JÄTTE BRA. första gången de går så här bra med henne och ända har de bara gått 3 veckor. är SUPER NÖJD med henne! kom hem för ca 30 min sen så det blev en lång dag i stallet.
imorgon ska jag rida ut på cassi med favvo och lollo. sen på kvällen ska jag och paula följa med några i stallet dör doms travhäst ska starta ett lopp. ska försöka göra mer inlägg, men det är svårt om man har mycket att göra / f


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback