Utverdering

Tänkte göra en liten utverdering av lite nya grejor jag har köpt till cassi.
först och främst sadeln;

Santa Cruz Merina
Älskar sadeln, den är superskön att sitta i och har bra stöd. Ligger jätte bra på cassi så bättre kunde de inte ha blivit! sen köpte jag stigläder i samma märke som sadeln, dom är otöjbara, så de är skönt så slipper man få ojämna. Sen i början red jag med sån här tyg/plast gjord första veckan då jag inte hade nått annat. sen köpte jag den anatomiska lädergjorden och kände genast att den satt sadeln mer på plats, så de är jag supernöjd med!
Schabrak;
Beställde 4 st billiga hemma schabrak från Börjes som jag är nöjd med!
Tränset;
Har ett Hööks träns som inte alls är bra kvalite, därför jag ska köpa ett nytt. Men däremot köpte jag ett par gummi tyglar från Granngården med bra kvalite, för bara 190:- Älskar dom! Sen har jag martingal och förbygel från Hööks som jag är nöjd med!
Benskydd;

Har dom här senskydden, två par faktist då jag beställde 1 par senskydd och 1 par bakskydd. Men fick hem 2 par sen skydd. Så då orkade jag inte skicka tillbaka och byta. gillar passformen på dom!

Sen har jag dom bakben skydden, gillar dom skarpt då dom också har super bra passform!
Ska dock köpa nya skydd från Hööks och ha dom här mer till fint.
Postat av: bianca

vart köpte du senskydden? :)

2011-07-24 @ 14:43:25
URL: http://biancabruni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback