Avel

I skolan så fick vi i uppgift att göra ett eget företag och jag bestämde mig snabbt för Stuteri!
Eftersom jag har tankarna på att ta föl på Flora i framtiden så skulle de passa bra , för att lära sig liksom!

Så nu får jag kolla på snygga hingstar på skoltid hehe.
Jag tänkte visa vilka hingstar som ska finnas i mitt stall, eller sperma. haha! mankhöjd :

Heartbeat -  f. 2001


e Heartbreaker - Ramiro - Periclesxx      
mankhöjd : 172 cm
Färg : brun
För att läsa mer, klicka på den högra bilden :)

Monopol Hästak - f.2005

e. Cuper e. Chambertin - Landgraf
u. Indra Hästak e. Cortus - Caracas
Mankhöjd : 167 cm
Färg : Brun

Film, klicka på vänster bild. Läsa mer ? Höger bild.
Visste ni att Monopol har vart modell för Hööks som 4-åring, bilden till höger är en av de! :)

For Feeling - f.1996

e. For Pleasure
u. Mien Droom
Mankhöjd : 166 cm
Färg : Fux

Hittade typ inge info om honom alls :o BLUP var typ de enda. Nån läsare som vet mer om honom, kommentera :)

De är några av dom, eller jag har inte kommit på nå fler hingstar!
/P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback