cha cha bloggen "HAHA"

kom hem från tävlingen i högbo vid 1 ungefär, åkte från stallet vid 2! ska snart ta bussen till gävle sedan till sandviken till paulas mamma. blir ju tjejkväll eller något liknande!

åter till tävlingen, den gick super tycker jag, var felfri i båda klasserna 80 och 90. 80 kändes super hon var lugn och fin som vanligt på tävling, bra tempo där o så. 90 är jag också supernöjd med, men hade lite undertempo, men de känns som de går så fort i ridhus! men helldre undertempo är övertempo, för blir det övertempo blir hon för lång och hamnar för mycket på frambena och får korv hopp. så är supernöjd! min finfina häst

hade planerat att åka till ockelbo den 22 oktober och hoppa 80 och 90, men har av-anmält mig, då det är hoppning på västanå den 23 och dressyr den 22! :) så ska hoppa 90 och 1m då istället då det kändes så bra idag! ska vara med i dressyren också och rida LB 1.
jag vill ha en dressyr sadel hehe, ska komma ut på lokala dressyr tävlingar också när de kommer någon som
passar bra.

DET GÅR BARA FRAMMÅT!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback