Dressyrdags

Känns som de är dags att starta nån dressyrtävling igen.
Om jag inte minns fel så är de exakt ett år sedan den 22 oktober !

Samma dag som Västanå ska ha en dressyrtävling som jag funderar på att vara med i. Precis lagom att starta , för jag är inte så jätte inne på dressyr trots att jag har en kanon häst!
Program har jag inte valt än, sist vart de LB:1 och då fick jag 58 % så nu är jag lite taggad på att köra LA:1 :D

Lite utmaning liksom, annars är de inge kul ;)
Så de blir att nöta, det skulle vara Sussieträningar också man jag tror jag ska skippa dom och trimma själv för de går minst lika bra liksom :)

Men nu ska jag upp till stallet med Frida, kommer vara där hela dagen.. händer de nått så vet ni: MOBILINLÄGG!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback