Floridel 11 oktober

HATAR NÄR ALLT MAN SKRIVER FÖRSVINNER.
Så nu blir de inte lika långt och bra som de va innan ;)

Men jag hoppade lite lättare idag, började med att värma upp genom att flytta baken osv. Inget avancerat liksom och hon lyssnade bra, bättre än igår faktiskt dock lite stark.

Efter ena långsidan så låg de 6 galoppbommar så jag galopperade över de 2 gånger i båda varven och hon satte sig fint över och lyssnade kanon på mina förhållingar.
Tyckte de räckte bra och byggde om till en längre kombination på 3 galoppsprång, hoppade 2 vändor även där och hon vart mycket pigg men lyssnade bra ändå!

Det stod även 2 hinder på en båge på anda sidan ridhuset , så hoppade de på en lång höjd, högst 80 cm.
Höjde kombinationen till 1 meter så tog jag de en gång tillsammans och snacka om att hon blev pigg.

Hoppade idag även utan martingal och hon kändes nästan bättre, får benen under sig bättre i själva språnget!
Så de ska jag köra på nästa tävling :D

gjorde en ganska slarvig bild, men en uppfattning iaf. Och kryss är slutet haha!
Trött!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback