Floridel 18 oktober

Ridhuset 40 minuter

Idag blev de något lättare pass i ridhuset, det var ganska så längesen jag red på pehlam så jag tog det idag.
Hon kändes väldigt fin, dock vågade hon inte riktigt i början ta stöd i munnen.. antagligen va jag något för hård i handen liksom. De va ju så längesen jag red med de så känslan va lite ringrostig ;)

Men när jag verkligen mjuknade i handen och red med en bra känsla va hon underbar!
Körde ingen speciall övning, det blev lite lättare skänkelvikning och lite travbommar.
Men bommarna låg väldigt nära varandra , så vi fick inte riktigt till de alla gånger men de funkade ibland liksom.. Hon har så stort kliv så kortade in henne nästan för mycket -.-

Men överlag så var hon mjuk och fin och lyssnade bra på mina hjälper!
Imorgon blir de skogen , som jag igentligen skulle gjort idag men vädret söööög verkligen så jag red inomhus :)

Farorit i repris!
min fina tjej <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback