Floridel 23 oktober

Skogen 30 minuter

Idag var de tömkörning på schemat, först trodde jag inte att hon skulle fatta för hon ville verkligen inte att man skulle tolka bakom henne i vintras men hon lyssnade jättebra!

Gick en sväng i skogen , ner till ridbanan och hem. Fast gick på de lite mjukare vägarna då hon är utan sko, fast hon är ju inte omfotad av sig men man vet ju aldrig!
Hon va ganska så på, hon gick väääldigt snabbt så nu har jag lite ont i benen haha!
Men jag syselsatte henne även lite när jag fattade att hon förstod mig. Så jag flyttade henne lite skänkelvikning över vägarna. Testade även att trava lite med henne så jag fick springa lite hehe.

Och de gick galet fort, så de va ba att springa men hon lyssnade när hon skulle stanna iaf så de va bra. Svansen rätt upp och frustade till haha, gofia!


Fina mobilbilder! haha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback