Floridel 5 oktober

Ridhuset - 1 timme ink skritt!

Idag blev det ett pass i ridhuset torts de fina vädret!
Men de blåste en hel del , och de va kalla vindar så jag valde att ta oh rida inne sen fick hon även ha fleecetäcke på rumpan.

Jag skrittade mycket innan jag travade igång. Hon va väldigt pigg eller så kändes de så bara för att de är så litet nu ibörjan.
Hon tog ett bra stöd och bjöd på bra, kankse nästan för bra. När jag skulle göra halvhalter och nersakningar så lyssnade hon inte som jag ville så jag vart lite arg. Men de går över fort så när jag vä lugnat ner mig själv vart hon smidigare!

Galoppen gick galant,pigg och stark men jag kände som sagt bara igenom henne idag!

typ förra året vid den här tiden!
/P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback