Kavaj ?

Inför 2012 kanske de är dags att införskaffa sig en sån.
Efter årskiftet ska jag nämligen börja tävla på Regional nivå och de kommer bli kanonkul!

Under denna modevisning fick jag prova en del kavajer och därför tänkte jag visa vilka jag skulle vilja ha.
(har inte provat alla)




John Whitaker - ca 1800 kr

Den här är jag just nu inne på, kanske för att den kostar minst haha!
Men den är också galet jäkla skön också, stilren men ändå så den syns liksom.
Nu är de bara , vilken färg ?!


Equiline Nives - 3 709 kr 5 299 kr

Galet tuff med dragkedja, annars helt vanlig! Men den har en urbra passform och va enormt skön.
Lite tur är de väl att de sänkt ner den hehe ;)
Ganska dyr och de vet jag inte om jag skulle lägga ner på en kavaj då jag inte är ett suuuper "fan" av de.


Spooks kavaj - 2595 kr

Den här är också j*vligt snygg, och FRÄCK.
Lika här , vilken färg ?!
Den här har jag dock inte provat, men jag kommer säkert kunna göra de på Globen.. bara för att liksom så man har ett humm om den till sen!
Den här va inte så himla dyr, ganska lagomt pris tycker jag! För att vara så snygg liksom.


Som jag sa, antingen John Whitikar eller Spooks blir det.. sen färg de kommer väl med tiden då de inte är bråttom med kavaj. Men tänkte fråga er, vilken tycker ni jag ska ha och vilken tror ni kommer passa bäst till Flora ;)
/P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback