Ridskoledag

Varje torsdag är jag på lervik, igen. Dock så har vi teori på morgonen sedan efter lunch rider vi.
På teorin gjorde vi inte så mycket, plugga till provet vi har nästa vecka..
Och jag gjorde ett test på skelettets delar som jag failade på förra veckan , men nu satte jag de så jag är stolt haha ;)


Nog om de, tänkte berätta om passet för Molly idag.
Jag fick hästen Pipen, ganska pigg dam!
Men det gick ganksa så bra, vi körde mest lösgörande övningar i traven.
Tur hon är ganska lätt att sitta ner på, så det var inte allt för skumpigt men trots att hon är så pigg måste man ändå ha mycket ben på henne och de känns redan nu i jumskarna!

Men jag är jäkligt nöjd med henne idag, hon är så fin! :D och de kan bero på att man har en sån bra tränare som får en att verkligen rida vare steg liksom! ;)
Ska fråga Molly sen om man kan rida för henne privat med Flora, skulle vara kanon kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback