Specialidrott

Varje onsdag har vi genom skolan lektioner för Leif Hall.. i hoppning såklart som en inrikning nu i tvåan.
Så de va ett pass där idag som gällde, dock för hans "fru". Alltså jag vet inte om de är gifta haha :D
Men för Kine då, och vi fick välja häst för typ första gången haha!

Så jag valde typ den största i stallet, bara för att få ha nån i Floras höjd!
CH kallas han, tävlat mot honom nån gång nu i sommar faktiskt.. men iaf så fick vi rida fram självständigt och jag har aldrig ridit honom så kan ju inte säga att de gick super men det gick bra iaf.

Efter de blev de bommar i trav och galopp, fick han mer lösgjord där och även om han är väldigt "uppåt" i halsen så sänkte han sig en aning.
Sen blev de hoppning på volt och böjda spår. För att vara första gången någonsin så kändes de riktigt bra!!

Kan nog tacka honom för att ha samma steg som Flora osv. Hans galopp va som en soffa och de är inte Floras dock är hon mer soffa i traven ;)

Han ville inte riktigt va med på bild men ni ser ju hur han ser ut ;)
Stor fux med bläs och vita ben, min smak eller vad säger ni ? haha!
/P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback