Tävlingen

Alltså jag vet inte vad jag ska säga om dagen.
Vi kom dit i jäkligt bra tid, så gick banan direkt och sedan lastade jag ut.
Framridningen var ute och de va något kaos...

De va liksom inget maxantal så de va ju smockat på banan, sedan så var det bara en stackare på hindererna!
Dåligt tänk där liksom, men man kunde iaf rida igång och hoppa några svängar.

95 cm : La upp en bra galopp och redan på tvåan så fick vi ett stopp.......
Sjukt jävla onödigt, räknade galoppsprången och allt men nedå.
Men resten av banan gick kanon, hon är så duktig!

105 cm : Nu blev de iaf lite höjd på hinderna och de kändes bättre inför denna klass. La lika här upp ett bra tempo och i denna klass fick vi ett ner. Vi fick korsgalopp mot vissa och ibland fel galopp haha!
Tappade till och med stigbygeln ibland. Snacka om bra stil , fyfan
Inget jag stör mig på, tar denna "tävling" som en träning eftersom de va så långt och första inne på länge.

Men hon är min ängel!



Mer bilder kommer, de tar aslångtid att ladda upp just nu!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback