träning

Ikväll är de äntligen träning, känns som de va evigheter sedan trots de bara är en vecka haha!
Finns mkt jag vill blogga om känner jag men jag har somsagt ingen tid, tog mig en snabb paus mellan allt jäkla pluggande men jag måste verkligen ligga in om jag ska ha ett körkort!

Men som ni kankse minns är de tävling i helgen, längtar!
Sista Lag omgången och hur de än går vinner andra laget för ÄRK.. eller de lär komma 1,2,3 men det är som värsta leken. Sedan är de massa förändringar i lagen då de är hästar eller ryttare som är skadade eller ofräsha :(
Vi får se hur de går!
Men nu måste jag fortsätta plugga.. och kolla in denna bild:

Fundera och kommentera, har ni någonsin träffat på en bil som gör såhär när ni korsar en väg eller rider efter vägen ?
Det har iaf inte jag, trots reflexer och gatulysen saktar de inte ner utan gasar snabbt förbi. Som om de skulle vara en bättre lösning att åka förbi snabbast möjligt.
Kan få sådana utbrott på det här, idioter!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback