17/9

tränings tävlade på västanå idag, är verkligen super nöjd! 80 cm fick jag ett ner på 5an. det var en vinkel på 4-5 och kom i fel galopp men sket i de bara och red på och hon kom lite för nära på 5an så blev 4 fel där. men var verkligen nöjd med den! jag hade planerat att efteranmäla mig till en 90 om det gick bra i 80 så gjorde de! och där kändes de att de blev mer hopp, och hon lyssnade mycket bättre! men fick ett skit pet på 6an men gjorde vinkeln som jag lag henne fel på bra så de är jag super nöjd med! men tror hon blir mer fokuserad när de är högre! är super nöjd med hästen, att jag just köpte världens bästa häst, min pärla! oc hon kommer att utvecklas så mycket mer och jag med! 
ska på P&J på ÄRK nästa helg och då blir de 80 cm och 90 cm! och ikväll ska jag ut och käka med paula!

HA DET BRA! / frida

Postat av: jennie pm

Det såg verkligen superbra ut Frida, flera språng var ju klockrena! Ni är ett jättefint ekipage som gör stora framsteg! Lycka till på ÄRK nästa helg! =)

2011-09-17 @ 17:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback